משנכנס אדר • מאות באירוע הענק של 'זמן אוויר' ו'אוהל שרה'

    יוסי אשר 4 Comment on משנכנס אדר • מאות באירוע הענק של 'זמן אוויר' ו'אוהל שרה'

    חגיגה משודרת • מסיבת ראש חודש אדר בשילוב בר מצווה לארבעה תלמידי מוסדות 'אהל שרה' • האירוע הועבר בשידור חי בתוכנית זמן אוויר עם מנחם טוקר • גלריית ענק

    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות אנשי צוות, הורים, בני משפחה, הנהלת 'אהל שרה', אורחים ומכובדים, ומאות מתנדבים השתתפו אחר הצהרים במסיבת בר מצוה ומסיבת ראש חודש אדר לתלמידי 'בית חנוך' לילדים מיוחדים של 'אהל שרה' שהתקיימה בשיתוף רדיו 'קול חי'. האירוע כולו שודר בשידור חי בתוכנית 'זמן אויר'. מאות המתנדבים נשאו את חתני המצווה וכלל ילדי בית הספר על כתפיים בשירה ובריקודים סוחפים לצלילי תזמורתו של יהודה גלילי והזמרים; יוני ברגר וחיים שלמה מאייעס, בהנחייתו המרשימה של מנחם טוקר.

    את הבאים לאולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק בירכו; יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ הרב יואב בן צור. חבר הנהלת 'אהל שרה', הרב אברהם וינברג ומ"מ ראש עיריית אלעד שהביא את ברכת רב העיר, הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן שליט"א. את עיריית בני ברק ייצגו; סגני ראש עיריית בני ברק; הרב אברהם רובינשטיין ומחזיק תיק הרווחה, הרב מנחם מנדיל אייזנברג.

    עין לא נותרה יבשה שעה שחתני המצווה עלו לברך את ההורים והסגל. אחד החתנים, מאיר, ריגש במיוחד את המשתתפים כשקרא את דרשת הבר מצוה באמצעות תקשורת תומכת חלופית. מאיר ה'מיוחד' הודה להוריו היקרים. להנהלת בית הספר ו'אהל שרה' ולמאות המתנדבים שבאו לשמח את חתני המצווה ובני משפחותיהם באמצעות סמלים כשהטקסט מוקרן על גבי מסכים. אחד התלמידים המיוחדים קרא את חרוזי ה'גרעמן' המסורתיים ושני הורים נרגשים עלו לברך את ילדיהם ואת המשתתפים.

    מנהלת 'אהל שרה', גב' מלכה וינברג הודתה למנהל 'קול חי', הר"ר אבי רוזן. למנהל התוכניות, הר"ר בצלאל קאהן ולעורך התוכנית, הר"ר דוד איינהורן על שיתוף הפעולה והלב החם למען הילדים המיוחדים. לחברת האבטחה 'אלמוג' שאבטחה בהתנדבות את האירוע ולאולמי 'היכלי מלכות' שתרמו את האולם. המסיבה נחתמה בהענקת תשורות לחתני המצווה. גביעים; מתנת 'אהל שרה' ותשורות נוספות; מתנת 'סגנון חדש', ושעוני יד יוקרתיים לכלל ילדי בית הספר; מתנת החפצים בעילום שמם.



    4 תגובות

    מיין תגובות
      1. אח שלי אחד הילדים שם, כל המשפחה שלי מכל הארץ באה, היה מקסים! הילדים היו מאושרים!

    1. 2

      היה ארוע מיוחד במינו, תודה לכולם, אהל שרה נותנים לנו את הכח להמשיך